Alla inlägg den 22 september 2010

Av fieli - 22 september 2010 22:24

När jag var hemma & var sjuk fick jag för mig att jag behövde en ny väska, en lite större väska, lagom för en helg. Jag letade runt men hittade inte så många alternativ men så snubblade jag över den här Vila-väskan på Bubbleroom.

     

Jag tyckte den var fin med sina ränder & det stod: "underbar ultrastor bag med plats för allt du behöver" & det lät ju bra. Jag tänkte väl inte så mycket på det där med ultrastor utan hoppades att den skulle vara tillräckligt stor för att rymma grejor för en helgtripp, t ex helgens kommande till Göteborg.   

Idag fick jag ett sms om att paketet från Bubbleroom hade kommit så jag gick & hämtade ut det. 

  

Nu vet jag vad ultrastor betyder... GIGANTISK!!! Jag får nästan plats i den själv ju! Nåja, imorgon kväll efter mitt frisörbesök ska jag packa & det får väl bli en provpackning i denna väska innan jag bestämmer mig för om jag ska behålla den eller inte. 

Nu har det återigen blivit dags att ta med sig Flisan till sängen & krypa ner under täcket. Sov gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en funderande fröken som försöker hitta rätt i & lära sig trivas med sitt nya liv.

en fighter-tiger som behöver sysselsättning för att inte fundera allt för mycket.

en rastlös själ som fyller dagarna med jobb, träning, vänner & kattmys framför tv:n.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards