Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av fieli - 21 oktober 2010 22:05

Tro det eller ej men imorse kom jag upp tidigt...! Jag flyttade upp min wake up-light från golvet (har inte hittat nytt sängbord än därför har den fått stå på golvet) till fönsterbrädan. Det innebär ju att ljuset ifrån den sprider sig bättre över hela rummet. Dessutom la jag mobilen på byrån i hallen så jag var tvungen att gå upp för att stänga av den (eller snooza...). Och jag snoozade bara två gånger, sen gick jag upp ett par minuter efter 6. 

Det var skönt att vara på jobbet redan vid 7.40 men det innebar inte att jag kom iväg därifrån tidigare. Dels var det mycket att göra & dessutom har jag nallat lite på flexkontot så jag ligger minus knappt två timmar. Det är skönare att ligga på plus så jag ska försöka komma över på plussidan. I & med att jag inte kom iväg hem så tidigt så blev det inget besök på Village utan hem & äta, hoppa i träningskläderna & trampa iväg till bodypump-passet. Nu var det ju ett tag sen jag tränade & jag var trött, frusen & inte så laddad men väl där kom träningslusten. Vi får väl se om jag får ångra imorgon att jag lassade på lite tyngre vikter idag...   

Återigen förundras jag över hur fort tiden går. Det är redan torsdag & vi har passerat mitten av oktober. Hur gick det till? Fredag är en härlig dag & imorgon avslutar jag arbetsveckan med att få trevligt besök av Catrine & Malin. Jag ska bjuda på lite mat & dom har med sig vin. Det lutar åt att kunna bli en riktigt trevlig kväll & en bra inledning på helgen!   

Presentation


en funderande fröken som försöker hitta rätt i & lära sig trivas med sitt nya liv.

en fighter-tiger som behöver sysselsättning för att inte fundera allt för mycket.

en rastlös själ som fyller dagarna med jobb, träning, vänner & kattmys framför tv:n.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards