Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av fieli - 6 oktober 2010 21:19

Tack vare pepp från fina vänner & ett roligt buggpass tog jag mig en liten bit upp mot toppen igår. Idag har jag i alla fall inte trillat ner i dalen igen & den trevliga kick off:en efter jobbet med goa kollegor, bubbel, fantastisk mat & trolleri gjorde vägen upp ännu lite lättare!  Lite bubbel så där i vardagen gjorde susen!   

Imorgon ser jag fram emot att äntligen komma igång med träningen igen! Det blir ett pass bodypump. Äntligen få lyfta lite skivstång igen! Men jag får väl räkna med grym träningsvärk igen, nu när det var så längesen. 

I övrigt försöker jag nu fokusera mina funderingar på min stundande renovering av vardagsrummet som jag hoppas jag ska kunna komma igång med till helgen, vad vi ska köpa till lillkusinen som fyller 9 på fredag & ska firas på söndag & om det inte ska planeras in en resa till New York igen.........    

Presentation


en funderande fröken som försöker hitta rätt i & lära sig trivas med sitt nya liv.

en fighter-tiger som behöver sysselsättning för att inte fundera allt för mycket.

en rastlös själ som fyller dagarna med jobb, träning, vänner & kattmys framför tv:n.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards