Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av fieli - 9 oktober 2010 10:01

Aj aj aj... Det känns som om jag blivit överkörd av en ångvält... Tänk att träning som ska vara så bra för dig kan göra så ont efteråt? Men det visar ju egentligen bara hur extremt otränad jag är... Med tanke på hur kroppen känns idag så är det kanske tur att det blir födelsedagsfirande imorgon istället för box.  

Nu har jag precis ätit frukost & sitter här med kaffekoppen & försöker strukturera upp allt jag tänkt göra. Det går så där, jag vet inte var jag ska börja & i vilken ordning jag ska ta det. Men jag tror ändå att städningen blir först ut.

Men nu visade det sig att jag fick hjälp med struktureringen - Martin har bil idag & frågade om jag behövde hjälp med att handla! Nu får jag hoppa in i duschen & bli klar lite snabbt för nu ska vi ut till Tornby & handla!!!   

Presentation


en funderande fröken som försöker hitta rätt i & lära sig trivas med sitt nya liv.

en fighter-tiger som behöver sysselsättning för att inte fundera allt för mycket.

en rastlös själ som fyller dagarna med jobb, träning, vänner & kattmys framför tv:n.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards