Alla inlägg den 24 november 2010

Av fieli - 24 november 2010 22:00

Jag är envis som tusan & har jag fått för mig något så har jag svårt att ge upp innan jag lyckats. I ett par år har jag tänkt att jag borde köpa mig en ny vinterjacka, den jag har är nog en sisådär 10 år nu... Först förra året började jag leta lite, halvhjärtat. I år hade jag bestämt mig för att tiden var inne. Men problemet var bara att jag började leta för sent. Jag skulle börjat så där lagom efter semestern...

Jag vill ha en röd dunjacka, modell längre. SLUT. Slut överallt! Jag har letat igenom affärerna på stan, beställt en via Stadiums hemsida (stor som ett tält när den väl kom hem) & letat på Blocket & Tradera. Jag hade nästan gett upp men kunde tydligen inte släppa tanken helt & hållet. Ikväll gjorde jag en sökning på google, hamnade på en sida där det fanns just en röd dunparka - i lager i alla möjliga storlekar...!!! Dessutom fanns ganska tydliga mått för varje storlek, gratis frakt & 30 dagars öppet köp. Så jag slog till! Nu hoppas jag på snabb leverans & stor tur så att jackan passar...

  

Presentation


en funderande fröken som försöker hitta rätt i & lära sig trivas med sitt nya liv.

en fighter-tiger som behöver sysselsättning för att inte fundera allt för mycket.

en rastlös själ som fyller dagarna med jobb, träning, vänner & kattmys framför tv:n.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards