Alla inlägg den 24 december 2010

Av fieli - 24 december 2010 09:46

Julfrukosten är avklarad; tomtegröt & julskinkesmörgåsar & de fyra advenstljusen tända. Nu sitter jag här med en kopp kaffe. Jag känner hur Fighter-tigern börjar vakna. Det här är bara ännu en dag, en dag som jag faktiskt får tillbringa med i alla fall en del av min familj. Inte med alla jag vill, av olika anledningar, men trots allt så har jag familj att tillbringa den här dagen med. Och som en liten bonus så kommer Oscar med sina tjejer förbi om en stund & skjutsar mig till farmor. Då får jag träffa även dom idag trots att det inte var tänkt så & det är lycka & kärlek!

Nu ska jag göra mitt bästa för att stänga av hjärnan & alla tankar & funderingar & bara vara.

God jul alla där ute! Ta hand om er & om varandra! Puss & kram!

Presentation


en funderande fröken som försöker hitta rätt i & lära sig trivas med sitt nya liv.

en fighter-tiger som behöver sysselsättning för att inte fundera allt för mycket.

en rastlös själ som fyller dagarna med jobb, träning, vänner & kattmys framför tv:n.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards